Brief dotyczący skutecznej kampanii marketingowej Google Ads (PPC) Brief dotyczący skutecznej kampanii marketingowej Google Ads (PPC) Url 1. W jaki sposób chcecie rozwijać swój biznes? Jaki rezultat chcecie osiągnąć? Zwiększenie sprzedaży (sklep internetowy) Pozyskanie nowych Klientów (kontakty/zapytania/leady) Zwiększenie rozpoznawalności marki (zwiększenie widoczności w internecie) Oferowanie produktów/usług na nowych rynkach (eksport) Chcemy, aby działania marketingowe które już prowadzimy były w pełni mierzalne Chcemy zmniejszyć koszty reklamy Inny powód 2. Wybierz w jakiej branży działa Twoja firma, w czym się specjalizuje. Sklep internetowy Firma produkcyjna Administracja państwowa/samorządowa Agencja marketingowa/Media/Poligrafia Artykuły chemiczne/Kosmetyki/AGD Biżuteria Elektronika użytkowa/RTV Finanse/Ubezpieczenia Instytucje kultury/Wydawnictwa Logistyka/Transport Medycyna/Farmacja Nieruchomości Odzień/Obuwie Organizacja imprez/Rozrywka Sektor budowlany Sektor gastronomiczny Sektor hotelarski Sektor IT Sektor meblowy Sektor motoryzacyjny Sektor spożywczy Siłownia/Fitness/Catering dietetyczny Szkolenia/Kursy Usługi kosmetyczne/Fryzjerskie/Klinika piękna/SPA Wolny zawód Inna branża 3. Jakiej witryny (witryn) ma dotyczyć reklama? 4. Jakie formy promocji prowadziliście do tej pory? Brak wcześniejszej zorganizowanej promocji Pozycjonowanie Reklama AdWords Reklama w Social Media Mailing pocztowy Mailing e-mailowy Ulotki Billboardy Reklama w telewizji Czasopisma Reklama poprzez Call Center Inne formy promocji 5. Jaka jest Wasza najlepsza grupa Klientów (zainteresowanie, wiek, płeć, branża itd.)? 6. Jakiego rodzaju produkty/usługi są dla Was najbardziej dochodowe? 7. Główna konkurencja Waszej firmy (podaj witrynę/witryny www konkurencji)? 8. Czym firma wyróżnia się spośród konkurencji. Czym chcecie przekonać Klientów do swojej oferty (np. doświadczenie na rynku, promocje, gwarancje, jakość obsługi klienta itd.)? 9. Na jakim terytorium sprzedajecie produkty/świadczycie usługi (lokalnie, w Polsce, na rynkach zagranicznych)? Lokalnie (jakie miasta/województwa) W Polsce Na rynkach zagranicznych (jakie to rynki) 10. Jakie słowa i hasła kluczowe są charakterystyczne dla Waszej działalności? 11. Czy korzystacie ze statystyk Google Analytics, Google Search Console, albo innych danych analitycznych dostarczanych przez internet? TAK NIE NIE WIEM 12. Jakie możliwości AdWords oprócz linków sponsorowanych najbardziej Was interesują? elastyczne reklamy graficzne (banerowe) remarketing (reklama śledząca) kampanie wideo (w portalu YouTube) kampanie produktowe (Google Zakupy) inne (np. kampanie Google DoubleClick) tylko linki sponsorowane nie jestem pewny/pewna, potrzebuje konsultacji 13. Jaki budżet jesteście w stanie przeznaczyć, aby działania marketingowe były efektywne (w tys. zł)? do 0 tys. zł 14. Dodatkowe informacje Napisz coś więcej... Dane kontaktowe Imię i nazwisko * Firma * Numer telefonu * E-mail * Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin! Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!